090909

Okej, jag är sjukt irriterad på tekniska saker. ALLT tekniskt jag rör går sönder, det är helt verkligen helt sant.
Mobilen är på lagning, min tv fungerar inte, inte dvd'n heller, och min dator har fått virus! Trojanska hästar, vaaaa?
Det enda som fungerar är msn och IBLAND fb om man har tur. Sååå, kanske ska fixa nytt anti-virus.. hehe

Iallafall, de senaste dagarna har jag haft sjuuukt kul iskolan, eller okej, det var i måndags för igår var jag inte ens i skolan. Men annars har jag varit rätt nere, av ingen anledning faktiskt. Ibland har man bara såna dagar, eller jag iallafall.

Igår pluggade jag inte mycket alltså, men jag läste "flyga drake"-boken hela vägen till norrtälje och tillbaka, och innan jag somnade. Riktigt bra faktiskt!
Dock ligger vi (jag&moa) rätt risigt till för vi har inte läst på realismen i boken sen i måndags, så Pernilla lääär ju inte bli glad.
Förresten var jag i skolan en timme för tidigt imorse, glömde bort att jag börjar tio på onsdagar nu för tiden, händer väldigt sällan!

Nu väntar jag på A- och B-klassen, har egentligen engelska men vi fick dra därifrån efter vi fick tillbaka våra test  vi gjorde förra veckan. Det gick bra faktist. Kl 11:10  ska vi ha klassråd för jag och Moa ska börja styra studentskiva- och flak nu. Så jävla kul!
Blodpudding & potatisbullar till lunch, äälskar mat. Vet inte när jag skriver igen, så ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0