äntligen lite ledighet

Det har varit långa dagar den här veckan, antagligen därför jag är helt slut nu idag.
Just nu ligger jag i soffan framför den bärbara och tvn, america's best dance crew just nu.
Det lutar åt att vara hemma ikväll, känns skönast så, men imorgon har jag nog andra planer.

I helgen ska jag förresten köpa träningskort, nu sätter jag igång. Blir tyvärr inget mer dansande, eller nästa termin blir det nog men inte nu i höst.
Känns konstigt och helt fel att säga att jag inte har någon lust just nu, men det är nog faktiskt så det är. Det är nog så att gnistan försvinner som så många sagt till mig.

Veckan i helhet då, den har varit bra! Jag har haft ont i magen i fyra dagar nu, som har dragit ner mig lite och ibland vill man bara vika sig men hoppas det försvinner snart.
Vi är igång med vårat företag och det funkar fint, vi har sålt och redan tjänat en del.
Nej, just nu har jag nog inget mer på hjärtat.

Hoppas du får en bra helg, vem du än är. Jag ska iallafall ta vara på den!

you know you make me smile, but I won't play these games no more

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0