never meant to start a war

Ligger i min skööööna säng nu, har bärbara men det tråkiga är att jag inte har en endaste liten bild på denna dator! Men jag sysselsätter mig med spotify och skriver med lite människor. Just nu är jag inte ens speciellt trött, så lär ju inte somna riktigt än.
Tur att jag inte ska upp kvart i sju imorgon! Jag är leeeedig. Eller okej, distans, men sovmorgon... fyfan vad skönt.
Imorgon blir det då en sväng till centrum, sen ska jag plugga lite olika saker. Efter det har jag ingen aning..


did I really make it that easy to walk in and out of my life?


Nu orkar jag inte skriva mer, eller jag skulle kunna babbla på som in i... men väljer helst att inte göra det denna gång.
Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0