what it's like to be me

Det är så kul, jag är helt totalt fast i L.W och låtarna på hans nya album spelas på spotify här hos mig nu.
Och jag älskar det? vad händer..

Annars då, dagen har varit kanon. Sovmorgonen behövdes ju, åkte senare in till min kära mormor och packade lite, och hon lånade förresten ut sina bärbara dator till mig medan min är totalt död. Underbart
Gick sedan till mammas jobb och åkte hem med samma buss, då gick jag till täby c och hämtade min mobil. Än så länge är den fullt fungerande och jag fick till och med en ny display! Ännu mer underbart.




Sen jag kom hem har jag inte gjort något nytta för fem öre, har bara ätit och duschat och snart ska jag väl sova.
Imorgon är det en lång dag i skolan, har däremot en timmes sovmorgon.

Jag föll igen, men klättrar upp snabbare denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0