i'm gonna find another you

Och denna torsdag blev inte så rolig, precis som jag väntat mig.
Fast jag har faktiskt skrattat mycket, det har jag.
Dagen började mindre bra när jag fick panik på mitt rum, kom iväg sent till bussen och därmed till lektionen men arbetade med seminariumet som förövrigt inte en själ förstår något av.
Sedan hade vi filosofi, jag var sjuuuuuukt hungrig och läraren är lika tråkig som vanligt. Och på UF-lektionen började jag och Moa smått med affärsplanen.
Dagen har ändå varit bra, men inget hände liksom. Man blir så trött, rastlös och uttråkad då. Fick kaffe av KG när iochförsig, och ja, det gjorde nog min dag.

Slutade tidigt idag men har jag pluggat lika mycket som jag tänkt göra, naeej. Får sätta igång nu!
Har precis duschat, väntar på mat men vet inte om min mamma jobbar till åtta ikväll så när jag tänker efter lär jag ju inte sitta och vänta på det, utan göra något åt saken istället. Perfecto.
Min kväll består av mat, musik och plugg.






"Yo no soy muy bueno para decir estas cosas. No se si es por cuestion de culturas ó es por que yo soy un anergumeno. Quiero que sepas que yo te he amado desde el primer dia que te vi. Me duele mucho pensar que tu ya no quieres saber nada de mi. Yo te entiendo. Pues tu has crecido sin tu padre. Pero yo, he vivido sin mi hija.... la persona que yo mas amo en mi vida."

Varje gång jag läser det har jag svårt att hålla tårarna tillbaka. Det sårar, men det är samtidigt så jävla fint.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0