du läser mig kapitel för kapitel


Det har varit en grym dag! Morgonen började bra, vaknade av en bra låt på mobilen och bara en sådan sak kan göra min dag. Men det är ett måste att vakna till en bra låt, skulle jag välja att vakna till radion vet man ju aldrig vad som spelas och då kan min dag börja åt skogen istället.
Läraren kom inte till lektionen kl 10, så fick 3 timmars hål på en gång men inte blev jag ledsen för det. Dagen rullade på, maten var god och sedan bokade jag in ett utvecklingssamtal med Linda nästa onsdag, själv. Första gången jag går på ett samtal själv faktiskt. Känns som att det kan vara lite skönt egentligen, eftersom det bara är jag själv som kan svara på frågor om ev. frånvaro, eller om det går sämre i något ämne osv.
Sista lektionen var iallafall rolig, men trött är man vid den tiden. Vi fick till och med sluta 50 min tidigare? Älska Christina!



Fick världens chock imorse när jag fick höra en sak, på lunchen kom nästa chock. Det händer otroligt mycket i den väldigt lilla staden Norrtälje...... hahaha

Och eftersom jag slutade så mycket tidigare kunde jag åka med mamma hem, vi drog till täby C IGEN för att köpa lite som vi glömt och inte hann i förrgår. Blev ett par jeans rikare också, jag som hatar jeans men det behövdes, för det är nämligen min nya och ENDA jeans jag har.
Har växt ur precis alla andra på något ellet annat sätt.
När mamma och jag gick av bussen hemma så bytte vi förresten skor, hon hade gått i lite högre klackar än mig idag så bytte med henne eftersom mina var liiite skönare. Så efter några timmar i täby C har jag en aning ont i fötterna.

Nu kan jag inte slösa mer tid här, ska plugga RK nu, prov på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0