fina dagar

ja, det kan man säga! allting flyter på som det ska, tror jag.

Igår efter skolan gick jag upp till HR och skulle hämta josefin's hemnyckel så jag kunde åka hem till henne sålänge, men blev istället så att jag väntade kvar tills hon hade slutat. Det första vi gjorde när vi kom hem var att äta, tortellini med bea-sås. Och ja jag vet, det låter sjukt äckligt men det var fan riktigt gott.
Jag som har mobbat henne för det.. men det var innan jag smakade. Inte bra med fördomar! hehe
En timme senare åt vi middag IGEN, för jack hade lagat mat och ville att vi skulle äta mer. Blev jobbigt mätt där ett tag, nästan så att vi somnade i sängen efteråt.
Tog bussen hem senare mot kvällen, var hemma strax innan nio har jag för mig och fixade för morgondagen (idag då alltså).

Dagen då, har varit fiiiiin. Fina dagar som sagt.. Började med religion som var seg som vanligt, halv tio imorse var jag vrålhungrig så gick och hämtade en risifrutti som jag hade med mig, mums.
Efter religionen hade vi hål i nästan 3 h för att vi inte hade filosofi idag, så efter lunchen åkte jag & moa ner på stan med Elin (som förövrigt fixade körkort igår, grattis!) och köpte t-shirtar på H&M som hennes pappa sponsrat med till vårt företag (y) Vi gick vidare sen för att fixa tryck på dem, företagsnamnet alltså. Hoppas dom blir fina!
Säljaren var mindre rolig, blev faktiskt rädd.
Sedan hade vi UF iallafall, då skrev jag och moa ihop en marknadsundersökning på 5 min.. haha vi gjorde den inte när Elin satt på "möte" så vi var tvungna att skärpa oss lite där. Dessutom fixade vi en inköpslista och visitkort, känns som att det här kommer bli roligt!

Nu har jag skrivit alltför mycket, är inte alls bra på att skriva kortfattat.. tråkigt var det också, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0