fjortonde september

Nu sitter jag i skolan, skriver naturkunskap och ska börja med filosofi frågorna sen, frågan är varför jag sitter här och inte på IV-val och jag har inget vettigt svar på det, haha.

Helgen har i helhet varit, i lördags kände jag alla känslor man i princip kan känna.
Jag vaknade glad, kom på att jag hade skickat ett mail till pappa typ på natten och skrivit grattis, så kollade om han hade svarat och ja, det hade han. Blev då mindre glad och blä vad jag saknar honom, ingen kan någonsin förstå och det är inte ens någon idé att förklara, blablabla....
sen blev det ännu mer helvete när jag fick vänta 45 min på en buss som skulle ta mig till norrtälje för att alla var fulla och bara åkte förbi, KUL
Folk tog till och med en buss till rimbo först för att byta där vilket tar mer än en halvtimme extra så jag väntade hellre på en 676a eftersom det tar lika lång tid från mig till norrtälje som det tar till rimbo.
Sedan spenderade jag några timmar med Michelle och dom för att rensa och slänga lite saker från Veronicas lägenhet (det tar aldrig slut)
Och på kvällen sov jag hos J, så mycket kan jag säga om den dagen.
Igår såg vi på män som hatar kvinnor, den var faktiskt så bra som alla sagt, och hemsk.
När jag kommer hem från skolan idag ska jag och min mor powerwalka, haha vi får se hur det blir med det!
Nu ska jag fortsätta arbeta, och vet ni vad? jag är redan hungrig............. åh det var kycklinggryta idag, mums


vill någon ta första bästa flyg till spanien med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0