i gotta see you

Det är en upplevelse i sig att ha glasögon, herregud vad bra jag ser. Allt har konturer och jag som trodde jag såg bra för jag hade vant mig så, men det var ingenting jämfört med nu.

Gårdagen i skolan var seg, vi hade ingen idrott så började 11:40 med rättkunskap. Hade sedan psykologi och efter halva den lektionen ville jag bara åka hem och sova. Mellan psykologin och religionen så fick jag kaffe av kenneth, han är så söt!
Efter skolan mötte jag J och åkte hem till hennes nya hus, också mot rimbo hållet men man kör rakt fram istället för att svänga in mot Husby, för er som ens vet vart det ligger.
Vi tog det lugnt hela kvällen, såg tre filmer och hade mys.
Nu har jag varit hemma ett bra tag, vet inte om jag ska tillbaka eller stanna hemma ikväll. Är förkyld, trött osv så får se!

Tror att jag fyller 18 om 108 dagar eller något liknande.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0