it doesn't matter

Igår kväll blev jag bara hemma, det var jätteskönt och jag var hemma själv också. Fast jag somnade mycket senare än väntat, menmen.
Jag gick upp runt 11, låg halvvaken ett bra tag men tog mig aldrig orken att faktiskt gå upp. Det är så skönt att bara ligga och halvsova ändå.
Jag har ätit frukost och sett sista avsnittet av TheBachelorette, haha. Dom simmade med hajar, hur coolt som helst! Fast jag är så sjukt rädd för dom, men samtidigt så jävla fascinerad.



Nu sitter jag på rummet och mamma kom nyss in med en kopp kaffe till mig, självklart med socker och mjölk som hon vet att jag vill ha.
Dagens planer är att städa upp mitt rum - som vanligt.. , ska plugga också. Sen ska jag nog följa med mamma och handla.
Annars vet jag inte, tar det som det kommer helt enkelt.

Men först; dusch med hårinpackning osv.

lovelife&laugh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0