om du var på väg hit, eller härifrån

Nu har jag hunnit plugga lite (boken är dock så otroligt tråkig att läsa), druckit massa vaniljté och tagit en skön dusch.
Självklart är spotify på med grymma listan, fick förslag på en bra låt nyss av en söt vän och nu fastnade jag för flera låtar av just dem. Älskar när man hittar nytt!

På tal om ingenting så ser jag inte fram emot morgondagen.. Religion på morgonen och bara det är ju ett sömnpiller i sig, visserligen rätt intressant och så, men det händer ju inget annat förutom genomgångar och då blir det väldigt tröttsamt.
Sedan filosofi, och här kan det inte bli drygare alltså.  Imorgon ska jag tamejfan räkna hur många gånger hon säger "så att säga, eller satt säga". Jag märkte det tydligen senare än alla andra, men förra lektionen höll jag på att gå i taket så många gånger hon sa det. Helt crazy.
Till sist har vi UF, det kan ju bli kul iallafall. det är ju en kort skoldag, men sedan blir det ju hemma och plugga mer till provet på fredag.
Såå, jag förväntar mig inte en händelserik eller rolig dag.
Men för det är jag glad, riktigt glad.

Jag är faktiskt hungrig, så ska käka och dricka mer té, mjölken är nästan slut så det får bli té istället för oboy.
Förjävla intressant. Sängen sedan, eller den ligger jag förresten redan i.. men under täcket sen då!
BUENAS NOCHES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0