sextonde september

Datorn fungerar fortfarande inte hemma, och nu fungerar inte ens msn hela tiden. Men jag orkar inte heller ta tag i det och göra något åt saken så får skylla mig själv... hehhehe (det där var till moa)
Just nu sitter jag och väntar på Patrik och alla som ska komma hit så jag kan få äta, yeeeey.
Men vi ska ha klassråd kl 11:10, om det ens blir av den här gången, och prata om studentskivan. Jag & Moa styr iallafall från vår klass och så får vi se om det blir någon/några från B-klassen eftersom vi ska ha skiva tillsammans. Dags att boka lokal och grejjer nu !

De senaste dagarna har jag såklart spenderat mina dagar i skolan, dock inte igår när jag, moa & elin startade upp företaget och ordentligt och bakade en hel del, för idag ska vi sälja på föräldramötet här i skolan.
Elin är iofs sjuk... hoppas hon mår bättre sen och kan komma in!

Det kan hända att jag är heeelt död på fredag och resten av helgen, med tanke på den här veckan.
I måndags slutade jag 16:40, igår tisdag bakade vi och jag var helt slut när jag kom hem, idag ska vi vara med på föräldramötet kl 19:00 så kommer hem sent, imorgon slutar vi egentligen 14:20 men ska på Kick-Off på roslags så vi slutar 17:00 istället, och på fredag ska jag vara här tidigt och sluta 16:40......................
Äsch, det viktiga är att jag har rätt kul iskolan ändå. Finns inte enda lektion jag inte får mig ett gott skratt, oavsett hur tråkig lektionen/läraren är.

Kom på en sak, ska ha praktik v. 41, tre veckor kvar alltså. Och lappen om praktikplatsen osv ska in IMORGON? kuuul att jag ens kollat efter plats, det har dock inte många i min klass som har gjort det så jag är inte ensam.
Nu borde fan patrik komma snaaaart................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0