vart är du älskade f480?

japp, jag saknar min mobil..

Min måndag började åt helvete men blev bara bättre och bättre.
(lovar att något förjävligt kommer hända nu bara för att jag sa så)

Började med att jag vaknade tio i sex och tänkte av någon anledning att det var söndag morgon så jag bara kunde somna om, tyvärr ringde mobilen en timme senare och jag ville bara börja gråta för imorse hade jag NADA lust att gå upp, inte varje morgon jag har det iofs men imorse kände jag bara ett stort nej.
Tog mig till bussen iallafall och fan vad dåligt jag mådde, trodde jag skulle svimma eller spy. Som tur var åkte mamma samma buss med mig imorse och hjälpte mig, fick lite treo också som förövrigt är sjukt äckligt. Mådde mer illa av den och Malin bara skrattade åt mig iskolan sen.. haha

Först på schemat stod TK, ganska kul idag faktiskt. Efteråt SV där vi diskuterade lite och valde författare att skriva om. Sedan lunch, och jag förstod att något var fel på mig idag eftersom jag knappt ville ha mat eller tyckte det var gott trots att jag var skithungrig.
Sedan var det naturkunskap, gick igenom PANGEA och fick svara på lite frågor om det. Sedan spår på RK,där det var jeopardy och alla lackade, sjukt kul. Och tillsist skulle jag haft ENG C men läraren kom aldrig så patrik och jag gick ner mot station.
Nu mår jag så himla mycket bättre, har varit centrum och gjort lite ärenden med mamma. Ska dock tillbaka imorgon på min distans och uträtta lite mer.

Om en stund blir det anka och de andra två blondinerna från hollywood, innan dess lite plugg.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0